10/30/2014

♥ 3 CZWARTKOWE INSPIRACJE #6



Cześć!

W walce z lenistwem postanowiłam jak najczęściej dodawać posty. Może uda zachować się systematyczność, albo przynajmniej wzmożoną częstotliwość pisania.

Dzisiaj czas na szóstą już porcję 3 czwartkowych inspiracji.
Jak mogliście zauważyć wcześniej - w czwartki (a przynajmniej niektóre) pokazuję co stało się dla mnie w pewnym sensie natchnieniem i chcę się podzielić tym z Wami.

Pierwsza dotyczy paznokci - bardzo lubię malować swoje i piękne, zadbane pazurki są dla mnie wzorem, do którego staram się dążyć, a jeśli jest jeszcze jakiś fajny motyw - to już w ogóle :)

Drugi punkt to jedzenie - moja, zaraz po Mężu, ogromna miłość. Uwielbiam jeść. Po prostu.

Trzecia i ostatnia inspiracja w czwartkowych postach to DIY - zrób to sam/a - to łatwe do wykonania przedmioty, ozdoby, itp., które każdy, z niedrogich (albo recyklingowych) materiałów może wykonać samodzielnie.

Zaczynamy!

1. NAILS

źródło: http://pshiiit.com/

Osobiście taki odcień różu, przydymiony, lekko brudny, ale ciepły - uwielbiam! Ten kolor to Essie - All tied up , natomiast złotko o nazwie I'm not Lion pochodzi od China Glaze.
Dla mnie - piękne połączenie i mam zamiar w najbliższym czasie uskutecznić na swoich miernotach :)


2. FOOD


Wędzony łosoś to składnik, z którego najszybciej zrobić 'wykwintną' przystawkę - tutaj połączony z serkiem (ja polecam chrzanowy) i ogórkiem, wykończony szczypiorkiem. Całość nabita na trochę bardziej dekoracyjne, niż zwykłe wykałaczki, widelczyki i gotowe.
Proste i pyszne!

3. DIY

źródło: http://pinterest.com/

Dzisiaj kolejny 'przepis' na świecznik.
Dlaczego? Bo w okresie jesienno-zimowym świeczki palone są zdecydowanie częściej niż wiosną czy też latem. Ogrzewają pomieszczenia swoim blaskiem, nadają przytulności. 

Jak zrobić świecznik?
Potrzebujemy:
- szklanka lub szklany świecznik (może się nadać np. szklanka po Nutelli)
- gałązki, patyczki
- klej (ten na gorąco szybciej 'złapie') 

Całość łączymy i gotowe :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Na dziś to już wszystko.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was dzisiaj!
Jeśli przegapiliście poprzednie posty z 3 Czwartkowymi Inspiracjami znajdziecie tutaj: #1 #2 #3 #4 #5


Buziaki,
Karola


INSTAGRAM | PINTEREST | FACEBOOK | DAWANDA | E-MAIL 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!