10/31/2014

♥ INSTAGRAM MIX - PAŹDZIERNIK 2014

Cześć!

Instagram ostatnimi czasy stał się mega popularny - nawet gwiazdy pokazują swoje prywatne zdjęcia. Ja, nie ukrywam, też mam swojego Insta ;) w miarę na bieżąco tam pokazuję co się u mnie dzieje.



Czym jest Instagramowy Mix? To "podsumowanie" miesiąca, zestawienie zdjęć z Instagrama. Hmmm... na wielu blogach widziałam takie posty, stwierdziłam zatem, że jest to fajny sposób na pokazanie trochę swojej prywatności, bo dla mnie Instagram służy do łapania momentów.

Najwięcej u mnie oczywiście jedzenia (w tym kawy i śniadań) i robótek, ale są też inne, dla mnie ważne albo interesujące elementy :)

Jesteście ciekawi? Zapraszam!


1. Bransoletka z liskiem - więcej zdjęć TUTAJ | 2. Kawa zrobiona przez Męża, ze startą czekoladą :) | 3. Październikowy kalendarz z TEGO posta | 4. Rossmann'owy, elektryczny pilnik Fuss Wohl - sprawdza się idealnie :) | 5. Uśmiechnięta kawa :) | 6. Elegancka bransoletka z TEGO posta | 7. Kolorowy Meksyk z TEGO posta | 8. Fioletowe bransoletki z TEGO posta | 9. Kawa i dobra książka (tutaj Tajemnica morskiej latarni - Santa Montefiore) - zestaw idealny :) 


1. Lawendowy lakier z TEGO posta | 2. Pyszna kolacja zrobiona przed mojego D. | 3. Kawka na własnoręcznie szydełkowanym kocyku :) | 4. Tęczowa bransoletka z TEGO posta | 5. Testuję stemple :) | 6. Małżonek jest świetnym kucharzem :) | 7. 8. 9. Rehabilitacja


1. Pycha kawa, domowa bułka i banana bread i dżem od Siostry | 2. 4. 6. 7. Magnetronik | 3. Genialne frytki zrobione przez D. | 5. Kawka i Candy Crush - lenistwo ;) | 8. Autostrada do...? | 9. Uczę Siostrę szydełkować :)



1. Kawę każdy widzi :) | 2. Gumisie harcują, po lesie szarżują...! Moja ulubiona bajka ever! | 3. Pancakes na śniadanie... | 4. Bransoletka z TEGO posta | 5. ... pancakes na obiad :) | 6. Jeździmy, zwiększamy zakres ruchu i budujemy czworogłowy :) | 7. Karmellove słodkie jak nie wiem + kawa of kors :P | 8. Ciasteczka owsiane z bakaliami z przepisu p. Doroty TUTAJ | 9. :)


U mnie ten miesiąc zdominowała rehabilitacja, a co u Was? Wrzućcie linki do swoich Instagramów :) dajcie mi się bliżej poznać!

Lubicie czytać takie posty?
Buziaki, 
Karola


INSTAGRAM | PINTEREST | FACEBOOK | DAWANDA | E-MAIL 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!