10/05/2014

♥ MEKSYK

Cześć!

Już dawno nie było na tym blogu tak, by post pojawiał się codziennie!
Ale myślę, że to dobry objaw - dużo robię, to też dużo pokazuję!
Szydełkowanie kolejnych bransoletek oczywiście odbija się na paznokciach i maluję je teraz rzadziej.
Może to przez to, że siedzę w domu, bo póki co rehabilituję się sama (ach nasze polskie kolejki do wszystkiego :( ).

Wracając do bransoletki, ta jest w 3 kontrastowych kolorach, które mi nieodparcie kojarzą się z Meksykiem! Z barwnymi sukniami, wirującymi w tańcu!

Dlatego nie wiem z jakiego powodu uczepiłam do niej kota... ale jest i hmm... tak mi odpowiada! :)



Użyłam Toho 11/0:
- Opaque Cherry
- Opaque Turquoise
- Opaque Curry

Korzystałam ze wzoru:
Źródło / source: lbeads.blogspot.com


A Wam z czym kojarzą się kolory użyte do zrobienia bransoletki? 

Buziaki,
Karola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!