9/20/2014

♥ KWIAT WIŚNI W SZAROŚCIACH

Cześć!
Mam dla Was dzisiaj kolejną bransoletkę!

Wzór już pojawił się parę dni temu, a dzisiaj przedstawiam inną gamę kolorystyczną.

Poprzednia wersja bransoletki (TEJ) spodobała mi się tak bardzo, że postanowiłam wykonać ją jeszcze raz, ale tym razem z w troszkę zmienionych kolorach - nieco mniej świeżych, przygaszonych, ale ostatecznie pięknie się komponujących :)

Połączenie bieli, szarości i czerni jest tak niezwykle uniwersalne, że bransoletkę można nosić właściwie na każdą okazję. Matowe wykończenie koralików Toho sprawia, że bransoletka nie 'krzyczy', ale jest świetnym, stonowanym dodatkiem.

Do bransoletki jak poprzednio użyłam koralików Toho w rozmiarze 11/0 w kolorach:
- Opaque Frosted Gray - szary
- Opaque Frosted Jet - czarny
- Opaque Frosted White - biały




Bransoletkę nosi moja Szwagierka Madzia :)

Buziaki,
Karola


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!