9/17/2014

♥ KWIAT WIŚNI NA RÓŻOWO

Cześć!

Gdy zaczęłam poszukiwać wzorów do bransoletek - by od czegoś zacząć oczywiście - szukałam wzoru prostego i dosyć jasnego do rozczytania - i trafiłam na wzór bransy z kwiatem wiśni - pięknej!

To była moja druga bransoletka - z braku kordonka zrobiona na jasnoróżowej mulinie, więc jest nieco sztywniejsza od wszystkich innych - trochę trudniej się ją po prostu zakłada.
Ale jest moja :) więc absolutnie mi to nie przeszkadza.

Jako, że to druga bransoletka, zapięcie jeszcze sprzed miliona lat :) i ręcznie pleciona kuleczka z Toho Ceylon Impatiens Pink.

Korzystałam z wzoru poniżej:
Źródło / Source: http://beadpet.com/

Koraliki, które użyłam w tym wzorze to Toho 11/0 w kolorach:
- Opaque Jet - czarny
- Opaque Frosted White - biały matowy
- Ceylon Impatiens Pink - perłowy jasny róż




Co myślicie? 

Buziaki,
Karola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!