9/24/2014

♥ JESIENNA KRATKA

Cześć!

Wczoraj rozpoczęła się astronomiczna jesień.
Od razu dała o sobie znać i zamiast ciepłego słońca pokazała czego zimnego możemy się po niej spodziewać.

Co prawda widzę to tylko z okna, bo dalej i wciąż nie wychodzę z domu - po artroskopii (kto zagląda na mojego instagrama to wie :).
Ale nie ma tego złego - mam czas na wypoczynek i mimo, że kolano zgina się na razie na 5 stopni to nie jest źle :) Mam czas na tworzenie coraz to nowych bransoletek :)

Dzisiaj pokażę Wam kolejną, utrzymaną właśnie w iście jesiennych barwach i w kracie z jesiennej, ciepłej apaszki.

Do wyplecenia bransoletki użyłam jak zwykle Toho 11/0:
- Opaque Frosted White - biały
- Opaque Curry - słoneczny żółty
- Opaque Frosted Pepper Red - czerwony



Korzystałam ze wzoru:
Źródło / source: pinterest.com



A już jutro 3 czwartkowe inspiracje - koniecznie zaglądnijcie! 

Buziaki,
Karola


1 komentarz:

  1. Strasznie podobają mi się takie bransoletki ! Ta ma fajne kolory i wzorek pięknie się układa. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!