7/02/2014

♥ RÓŻOWY DELIKATES

Po 'chwilowej' nieobecności wracam ze swatchem kolejnego lakieru z mojej skromnej kolekcji :)

Co dzisiaj?
Golden Rose Rich Color z numerem 46 to pastelowy, delikatny róż ze srebrnym pyłkiem, który, choć jest mocno widoczny w buteleczce, na paznokciach nie daje o sobie aż tak znać.


Pędzelek w tej kolekcji jest szeroki i dość gruby, ale płaski. Przy wąskich paznokciach praktycznie jednym pociągnięciem jesteśmy w stanie pomalować płytkę. Dobrze manewruje się nim przy skórkach, choć ja mam tendencję do malowania w pośpiechu - więc tak czy tak mam 'upaprane' wszystko wokół ;)

Lakier kryje po 3 warstwach - sporo - ale mało jest lakierów w takim odcieniu świetnie kryjących. Pierwsza warstwa schnie dosyć szybko, ale następne mają już problem - w tym przypadku top Seche Vite oczywiście pomógł.
Sam lakier na paznokciach trzyma się dobrze - przy takim kolorze nawet starte końcówki nie odznaczają się wyraźnie. A ja zmywam zazwyczaj po dwóch dniach noszenia, także trwałość w moim przypadku nie ma aż tak wielkiego znaczenia :)


Cena buteleczki wynosi 6,90 zł za 10,5 ml - czyli bardzo przyzwoicie. Generalnie firma Golden Rose nie ma drogich lakierów, kosmetyki należą raczej do średniej półki cenowej, ale buteleczki z emaliami maja wyjątkowo udane.
Poza tym wprowadzają coraz to nowe kolekcje - także ciągle jest szansa na coś nowego w rozsądnej cenie :)


Różowości noszę ostatnio często - coraz bardziej opalona skóra dłoni wygląda fajnie i letnio w takich kolorach. Poza tym dłonie mają schludny wizerunek i jest to świetna alternatywa dla kobiet, które w pracy nie mogą nosić zbyt krzykliwych paznokci.

Ja lubię, a Wy?

Buziaki,
Karola

FBBloglovinTwitter


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!