5/05/2014

♥ ZIELONO MI

Tak piękne słońce za oknem wzmaga chęć do otaczania się jaśniejszymi, żywymi kolorami - czy to w ubiorze, czy w dodatkach czy też wystrój mieszkania nabiera jaśniejszych barw.
Paznokcie nie będą też gorsze! :)

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który maniaczki lakierowe świetnie znają!
Kiwi z My Secret, bo o nim mowa, to energetyczna zieleń z czarnymi drobinkami.
Na nakrętce jest naklejka z informacją, że lakier pachnie - w efekcie  przy malowaniu nie ma śmierdzącej woni zwykłych lakierów. Mi to jak najbardziej pasuje, choć sam zapach lakieru mi kompletnie nie przeszkadza (tylko zapach Seche Vite jest tak żrący, że coś okropnego!)



Kiwi dzięki swojej dość rzadkiej konsystencji i wąskiemu pędzelkowi dobrze się rozprowadza, w miarę szybko schnie i upartego kryje przy jednej grubszej warstwie [przy krótkich paznokciach] lub dwóch cienkich [przy długich pazurkach].

U mnie na zdjęciu kombinacja 2+1 (Seche)




Jako, że całkiem nieźle się w nim czułam przy następnym razie (i już przy ściętych paznokciach) dodałam naklejkowe piórka:


Mi się podoba zarówno solo jak i ze zdobieniem.
A Wy co o nim myślicie? :)

Karola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!