4/29/2014

♥ ĆWIEKOWE NEONY W NATARCIU

Cześć i czołem!

3 tygodnie temu, na Instagramie (KLIK) pokazałam zdobienie paznokci z użyciem neonowych ćwieków w kształcie listków (?)

Wbrew pozorom niewiele czasu zajęła mi całość, bo jakieś 30 min na obie dłonie! :)

Co znalazło się na paznokciach?
2 warstwy SH White On
1 warstwa My Secret 104
6 ćwieków na każdy paznokieć
1 warstwa Essie Good to Go

W sumie - 5 "warstw"
Niby dużo, ale wcale nie czuć tego w normalnym użytkowaniu.

Samo zdobienie jest mega 'letnie', świetne na lato - użyte neonowe ćwieki świetnie wyglądają na białym tle!

A Wam jak się podoba?

Na pewno kiedyś jeszcze zrobię coś podobnego, bo zabawa z ćwiekami spodobała mi się bardzo!

Choć pewnie nie byłoby tak łatwo bez ołówka świecowego - z pęsetą albo czymś innym oszalałabym!

Czym nakładacie ozdoby na paznokcie?






Nie wiem czy ktoś zauważył ;) na górze pojawiła się zakładka KOLEKCJA, która jest na bieżąco aktualizowana - wypisane są tak wszystkie lakiery, które mam u siebie. Te, które już pojawiły się na stronie są podlinkowane do bezpośrednich postów.

Jeśli macie ochotę zobaczyć któryś w akcji - śmiało! :)


Słoneczne pozdrowienia,
Karola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!