6/13/2014

♥ BABY, YOU'RE A FIREWORK!

W dzisiejszym poście fajerwerkowy glitter od Essence.

Co mówi producent?
"elektryzujący efekt! modne i sensacyjne efekty: błyszczące drobinki, metaliczny błysk, jeans style albo holograficzny blask w połączeniu z intensywnymi kolorami: turkusowym, różowym czy grafitowym dają wyjątkowy efekt. lakiery effect dają wysokie krycie i są super proste do nałożenia – manicure 3D z efektem WOW! "


Kilka technicznych informacji:
- na zdjęciu mam 3 warstwy (ale i tak widać prześwity)
- lakier to zmielony różowy brokat opalizujący na złoto i fioletowo
- trzyma się w stanie idealnym dwa dni, po czym ścierają się końcówki, po 3 dniu zmyłam
- czasu wysychania nie sprawdzam nigdy - nie mam na to nerwów ;) Seche mi pomaga :)
- cena: 8,99 zł w Naturze

Lakierem maluje się przyzwoicie, konsystencja jest ok, nie rozlewa się na skórki (zresztą nawet gdyby, to lakier jest jasny, więc i łatwiej go stamtąd usunąć). Nałożyłam 3 warstwy, ale myślę, że lepiej w swojej roli spełni się będąc top coatem - na jakimś różu, bieli, fiolecie - wyglądać będzie bardziej efektownie, gdyż na 'sucho' wygląda po prostu przeciętnie.
Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś kompletnie innego - bardziej iskrzącego, bijącego po oczach brokatu, a jest tak sobie, dopiero na zdjęciach z lampą pokazuje trochę pazura.

Zdjęcie w cieniu:


Zdjęcie w słońcu:


Zdjęcie z lampą:



Co o nim myślicie?

Buziaki,
Karola 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!