11/08/2013

♥ MARMURKI PODOBNE DO... LAKIERY NO NAME

Nie dość, że no name, to jeszcze nie mają numerów ;)






...podobne do marmurkowych Lemax-ów .
Ale ani nazwy na buteleczkach, ani numerów, na naklejce z tyłu jakieś roual-cosmetics, z niedziałającą stroną www ;) 
ale nic to ;)

Kosztowały całe 5 zł/sztuka, a kupione w... sklepie spożywczym :) 

Co mogę o tym duecie powiedzieć?

Pierwszy z lewej to biały z czarnym pieprzem, a drugi to łosoś/kawa z mlekiem też z czarnym pieprzem oba to kopie Lemax Lima Pastels (czyli popularnych na blogach mamrmurków)

Nakładają się przyjemnie - dobra konsystencja, wąski pędzelek i szybko schnące dwie warstwy.
Wysychają do połysku. Drobinki nie są wyczuwalne. 
Na paznokciach mam po dwie warstwy.

Pomalowałam jeden paznokieć kawką z mlekiem a resztę białym, tak się prezentują:





Zastanawiałam się czy dodanie zwykłego pieprzu do lakieru da podobny efekt ;)
Długo nie myślałam, tylko przeszłam do czynów ;)
Żeby nie było mi szkoda, wzięłam lakier, którego nie używałam już dawno (i nie będzie mi go szkoda ;))- padło na Jumpy nr 128 (na zdjęciach wyszedł trochę ciemno, ale dzisiaj tylko zdjęcia z lampą niestety :( ).



Schnie tak jak lakier, do którego dosypałam pieprz.
Jak widać drobinki są nieco większe i po wyschnięciu chropowate i wystające.
Ale od czego mamy topy? :)

Co myślicie?
Macie w swoich zbiorach takie lakiery?
A może spróbujecie zrobić sobie taki własnoręcznie? :)



4 komentarze:

  1. pomysł na dosypanie pieprzu do lakieru rozłożył mnie łopatki! bardzo kreatywne! lubię marmurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć :)
      ja też je lubię i spróbuję więcej kombinacji z pieprzem ;)

      Usuń
  2. pierwszy raz się spotykam z marmurkami, ale kupię jak znajdę :D a gdzie kupiłaś swoje?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sieciówce Nasz Sklep - nie spodziewałabym się, że znajdę jakiekolwiek lakiery do paznokci w sklepie osiedlowym, ale jednak :)
      na allegro można znaleźć marmurki firmy Lemax :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!