10/16/2013

♥ MÓJ FAWORYT - NUDE NAIL POLISH nr 06 - LOVELY

Cześć!

Patrząc na niego na rossmanowej półce nie zachwycił, ale gdzieś na blogach widziałam, że dziewczyny chwalą tą serię - pomyślałam - kupię.



W użytkowaniu okazał się bardzo na tak.
A do tego niewysoka cena i pojemność w porządku.

Zarówno konsystencja jak i schnięcie w normie - pierwsza warstwa wyschła bardzo szybko, na drugą trzeba było dłużej poczekać, ale też nie były do cienkie warstwy.
I tyle zobaczycie na zdjęciach.
Lakier jest kremem, bez drobinek, co mi się w nim podoba :)

Wczoraj na paznokciach dodałam jeszcze jedną warstwę dla odświeżenia i pokryłam SH Insta Dri.

Jeśli chodzi o kolor, to nie jest to taki nude jak się spodziewałam po buteleczce. Ma dużo różowych tonów i szczerze mówiąc bardzo mi to odpowiada - bardziej niż gdyby był to beż.
W rezultacie w ciepłym oświetleniu i na zdjęciach z lampą lakier wygląda na pastelowy różowy :)

Każde zdjęcie po kliknięciu powiększa się

Światło dzienne:







I zdjęcia z lampą:




 



A dzisiaj dodałam na niego coś ekstra :)



Zgadniecie co to? :)


2 komentarze:

  1. Podoba mi się, daje efekt takich czystych i zadbanych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!