10/24/2013

♥ FLORAL GRUNGE

A w dzisiejszym odcinku gość specjalny - lakier o nr 03 Grunge me tender! z limitowanki Essence.





Grunge me tender! z limitowanej serii Floral Grunge od Essence to ciekawy lakier w kolorze miętowym, z zatopionym shimmerem, który niestety po pomalowaniu jest ledwo widoczny.
Wysycha do hm... satyny/matu i jakoś w tym przypadku nie do końca przypadł mi do gustu.

Pierwsza warstwa schnie na pewno przyzwoicie, ale przy dwóch nie wiem - potraktowałam wszystko SH Insta Dri. I wydaniu błyszczącym ten lakier uwielbiam! (nawet noszę go na stopach, z tym, że w połączeniu z GR Carnival 01).

Początkowo ćwieki miałam przykleić tylko na paznokcie na palcach serdecznych, ale by manicure nie był nudny ostatecznie zdecydowałam się na full opcję z 10 paznokciami ;)
Na jeszcze mokrą drugą warstwę lakieru położyłam po jednym ćwieku w kolorze zielonym od allepaznokcie.pl i całość pociągnęłam topem SH.







A niżej widok na ćwieka.
Jak widać nie odstaje za bardzo:


Mięta to kolor jesieni czy zostawić ją bardziej na wiosenne klimaty?
Przygotowuję zakładkę z lakierami, które już mam, by łatwiej można było wszystko ogarnąć :)
Jesteście ciekawe, co mam w swojej (skromnej) 'kolekcji'?

Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!