11/10/2014

♥ OSWOJONA PANTERA

Cześć!

Zwierzęce motywy nigdy nie przestają być modne. Są okresy, w których ich popularność maleje, ale w kolejnym sezonie miłość do nich wybucha.

Panterka jest moim ulubionym wzorem - za zebrą czy innymi printami nie przepadam w ogóle. Ale nie każdy wygląda dobrze w takiej 'pstrokaciźnie' - dla tych właśnie powstała bransoletka - bo wzorki są bardziej 'zjadliwe' gdy są na mniejszej powierzchni.



Bransoletkę wykonałam z koralików Toho w rozmiarze 11/0 (ok. 2,2 mm) z efektownym zapięciem typu toggle w kształcie różyczki.

Zdjęcia samej bransoletki są wykonane z lampą błyskową, dlatego też wydają się być zimne. W rzeczywistości całość ma cieplejszy odcień.



Użyłam Toho w rozmiarze 11/0 w kolorach:
- Opaque Jet
- Opaque White
- Ceylon Smoke
- Opaque-lustered lt beige

Korzystałam ze wzoru ze strony  jbead.spaces.ru a bransoletkę podarowałam Kasi :)



Dawno nie było też moich paznokci - te nie są idealne, ale kolorystycznie mi bardzo pasowały :) 





Do zdobienia użyłam trzech lakierów:
- Avon Gel Finish Creme Brulee - jaśniejszy
- Astor Perfekt Stay Crème Brulée - ciemniejszy
- Golden Rose Rich Color 35 - czarny

Czyli każda firma inaczej widzi kolor Creme Brulle
Jak widzicie dużo zależy od oświetlenia - drobne koraliki pochłaniają światło :)


Panterka na tak? czy nie? 

Buziaki,
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!