3/27/2014

♥ BLUE - JEANED

Jeansy to spodnie uniwersalne- chyba nie ma osoby na świecie nie posiadającej choć jednej pary! :)

U mnie na paznokciach gości dziś dżinsowy kolor - lakier od Essence - Blue-jeaned.
Idealny!


Kryje właściwie po jednej warstwie - ale u mnie widzicie dwie.
Schnie szybko i do matu - i tylko to mi właściwie w nim przeszkadzało, więc pokryłam całość topem Essie - i w wydaniu błyszczącym jest to najidealniejszy granat jaki kiedykolwiek nosiłam :)
Tutaj na tipsie macie porównanie jak schnie - na moich paznokciach jest już z Essie:


Wszystkie zdjęcia są w przedpołudniowym dziennym świetle przy oknie - skubaniec



 Top Good to go nadał mu piękną szklistość!


A w kolejce na przetestowanie czekają jeszcze dwa jego bracia:


Wolicie najpierw róż czy biel? :)

Buziaki,
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów :)!